onsdag 29 oktober 2008

Ett halsband till...

...som jag hade glömt bort att jag gjort. Detta set blev jag riktigt nöjd med. Det är platta glaspärlor sammanlänkade med likadana länkdelar som det första setet jag gjorde. Nu har jag inte mycket kvar av den kedjan. Nu tänkte jag försöka göra ett spiralband, jag såg en video på You Tube om hur man gör och vill gärna försöka mig på det.

Hm.. jag blir inte riktigt vän med hur man placerar bilderna så de hamnar där man vill. Denna bild skulle jag vilja ha på samma sätt som den första bilden jag la in, med texten bredvid, men icke då, nu får det bli så här, får kolla upp det till en annan gång. Dags att sova, måste sluta nattuggla. Hm, hur kattsingen gjorde jag, mutter mutter... Sova, sova... zzz... fixa, fixa och trixa... Ha, nu lyckades jag, detta ser ju mycket bättre ut!

2 kommentarer:

  1. Jättefina smycken du har gjort!

    Kram
    Ulrica =o)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag knåpar på.

    Kram
    Inger

    SvaraRadera